Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraology, Eskişehir Oiz – Hasanbey Lojistik Merkezi Demiryolu Bağlantı Merkezi Yenilikçi Tören. Bakan Uraloğlu, ulusal ve ulusal elektrik lokomotiflerinden uzanan araçları ve TCDD'nin taşınmasına bugün ulaşım ve yangın vagonları için tren setlerinden uzanan araçları teslim ettiğini hatırladı. dedi.
“Demiryollarımızı bir devlet politikası olarak gördük”
Taşımacılığın bir ülkenin ekonomik, sosyal ve kültürel yaşamının arteri olduğunu ilan ederek, Bakan Uraloğlu, demiryollarının bu gemilerin en sağlam, çevresel ve en ucuzu olduğunu ilan etti. Dedi.
Demiryollarına 63 milyar dolarlık yatırım
Uloglu, son 23 yılda demiryollarına yaklaşık 63 milyar dolar yatırım yaptığını vurguladı. 2023'ten başlayarak, yaklaşık 3 bin kilometre dahil olmak üzere 2 bin 251 kilometre YHT ve yüksek hızlı tren hattı eklediklerini vurguladılar. Uraloloğlu, bildiriminde aşağıdaki ifadeleri içeriyordu:
“Demiryolu ağının uzunluğunu 13 bin 919 kilometrede artırdık. Öncelikle 2009'da ülkemizi yüksek hızlı tren hattı Ankara-eskişhir'in yüksek hızlı trenlerinin yönetimine tanıttık. 99 milyon yolcu hizmet verdik ve 7 bin 274 kilometrelik hatlarımızın % 60'ından fazlasını yaptık”.
“Eskişehir'in demiryolu altyapısını tamamen yeniledik”
Marmaray ve Baku-Tiflisi-kars gibi vizyoner projelerle Uraloğlu, Asya'dan Avrupa'ya uzanan ve demiryolu taşımacılığında dönemden kurtulan Demir İpek Yolu'nda Türkiye süper güç yaptığını söyledi. Bu gerçeği güçlendirecek Eskişehir demiryolu altyapısını tamamen yeniledik ve modernize ettik. “Bir açıklama yaptı.
13 Mart 2009 tarihinde Ankara-Eskiş YT hattı, modern demiryolu çağındaki Eskişehir'in 16 yıl boyunca demiryolu çağındaki Ankara-eskiş yt hattı olan Kentsel Trafiğin geçişiyle Eskişehir Garbali.

Uraloğlu ayrıca Eskişehir'in endüstriyel gücünü, kültürünü ve kutsamalarını Ankara, İstanbul, Konya, Kocaeli ve Sivas'a yüksek hızlı trenlerle taşıdığını ve aşağıdaki gibi devam ettiğini açıkladı:
“Eskişehir sadece bir durak değil, medeniyetlerin kucakladığı bir kavşaktır, ticaret ve umutların bir araya geldiği bir kesişimdir ve şimdi Eskişehir'in lojistik kapasitesini daha da güçlendiririz.
Uraloğlu, Eskişehir'in ulusal ve ulusal demiryolu endüstrisinin kalbi ve Türasaş Eskişehir'in bölgesel yönetimi olduğunu gözlemledi; Yedi fabrikadan oluşan yedi fabrikanın lokomotif, boji, elektrikli makineler, motor, vagon, talaş ve kimyasal işlemlerinin dev bir üretim merkezi olduğunu söyledi.
“2028 yılına kadar mevcut hatlarımızın uzunluğunu 608 kilometre artıracağız”
Bakan Uraloğlu, Türkiye'nin coğrafi konumunun coğrafi konumunu Asya ve Avrupa arasında bir köprü görevi gören ekonomik ve ticari avantajlara dönüştürmek için demiryollarında yeni bir dönüm noktası başlattığını ve sözlerini aşağıdaki gibi sürdürdüğünü söyledi:
Diyerek şöyle devam etti: “Sadece projelerimizle değil, aynı zamanda kuzey-güney kıyılarımız arasında sadece doğu-batı hattında değil, demiryolu taşımacılığının ekonomisine katkıda bulunmayı planladık. Mevcut hatlarımızın süresini 2028 yılına kadar 439 kilometreden 608 kilometreye çıkaracağız.”

“Hasanbey lojistik merkezini birleştirecek ve Eskişehir sanayi alanını organize etti”
Eskişehir Oiz – Vakfı attıkları Hasanbey Lojistik Merkezi Demiryolu, Eskişehir'in endüstriyel ve lojistik altyapısından kurtulacak stratejik bir projedir. Toplam 14 kilometre olan bu çizgi, Hasanbey Lojistik Merkezi'ni ve Eskişehir tarafından düzenlenen sanayi bölgesini birleştirecek. “Bir açıklama yaptı.
“Eskisehir bölgesel bir lojistik üssü olacak”
Projenin bir parçası olarak Uraloğlu, bir köprü, 24 yeraltı kanalı ve maddelerin bir geçişi inşa edeceklerini söyledi ve şöyle dedi: “Bu çizgi, demiryolları ve diğer lojistik merkezler tarafından üretilen yüksek ton ürünlerinin maliyetlerini azaltacaktır. Düşüşle, Eskiş'in endüstriyel yapılarının rekabet gücü artacağını söyledi.” Dedi.
Uraloğlu, çevresel sürdürülebilirliğe katkıda bulunacaklarını, karbon ticaretini hafifleteceklerini ve karbon emisyonlarını hafifleteceklerini ve ülkenin küresel ticarette yerini daha da güçlendireceklerini ve Türkiye'nin ihracat hedeflerine katkıda bulunacaklarını vurguladı.
Eskişehir'e 93 milyar yatırım
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı olarak Uraloğlu, Eskişehir'e yapılan yatırımlarımızın demiryolu ile sınırlı olmadığını söyledi. Dedi.
Eskişehir'i Ankara, Bolu, Bilekik, Kütahya ve Konya, Uraloloğlu gibi tüm yakın eyaletlere bağladığını iddia ederek şu anda Eskişhir-Mihalgazi Yolu, Eskişehir-Sarucakaya ve Eskisehir-Alp-Moad Yolu
Seyitgazi-Kirka Yolu, 7 farklı otoyol projesi gibi Eskişeh'in ulaşım ağı daha da güçlendi.